STEAM for Kids
Cieľom projektu je rozvoj zručností a schopností prostredníctvom metódy STEAM (veda, technológie, inžinierstvo, umenie a matematika). Pripraviť vzdelávací program v súlade so STEM plánom, podporovať komunikáciu, kreativitu, spoluprácu, kritické myslenie, schopnosti riešiť problémové úlohy a pracovať v tíme. Každý mesiac deti rieša jednu problémovú úlohu z pohľadu STEAM, osvojujú si problémové situácie, brainstormingom navrhujú riešenia, robia experimenty, bádajú, porovnávajú ale aj tancujú, spievajú a maľujú. Rozličnými úlohami a ich riešeniami prepájame vedu a umenie. Deti sa oboznamujú s ekosystémom, znečistením lesov, morí a oceánov, vesmíru, ovzdušia, pólov a dopravou, diskutujú, z detskej perspektívy navrhujú riešenia a zmeny k lepšiemu. Učia sa spolupracovať, vyjadriť svoj názor, rozvíjajú si svoje vedomosti a zručnosti prostredníctvom oblastí v prístupe STEAM.
Partnermi projektu sú MŠ zo Slovenska,Turecka, Portugalska, Albánska, Poľska, Rumunska, Litvy, Grécka, Chorvátska, Bosny a Hercegoviny, Azerbajdžanu, Ukrajiny.
Projekt, ktorý realizujeme má charakter Inklúzie. Spolu s neurotypickými deťmi z triedy Mravčekov na projektoch participujú aj deti s PAS zo špeciálnej triedy Myšky a Kuriatka. Integráciou detí s PAS do projektov rozvíjame pocit spolupatričnosti, spoluprácu, socializáciu, integráciu a inklúziu. Prostredníctvom medzinárodných projektov e Twinning zvyšujeme a šírime povedome o autizme nie len na Slovensku ale aj v zahraničí.
STEAM for Kids
The aim of the project is to develop skills and abilities through the STEAM method (science, technology, engineering, art and mathematics). Prepare an educational program in accordance with the STEAM plan, support communication, creativity, cooperation, critical thinking, problem-solving skills and team work. Every month, children solve one problem from the point of view of STEAM, learn problem situations, solve task and problem via brainstorming, do experiments, research, compare but also dance, sing and paint. We connect science and art with various tasks and their solutions. Children get acquainted with the ecosystem, pollution of forests, seas and oceans, space, air, poles and trafic pollution, discuss, from a child's perspective, propose solutions and changes for the better. They learn to work together, to express their opinion, they develop their knowledge and skills through areas in the STEAM approach.
The project partners are kindergartens from Slovakia, Turkey, Portugal, Albania, Poland, Romania, Lithuania, Greece, Croatia, Bosnia and Herzegovina, Azerbaijan, Ukraine.
The project we are implementing has the character of Inclusion. Along with neurotypic children from ,,The Mravčeky class", children with ASD (Autism) from the special classes ,,Myška and Kuriatka" also participate in the projects. By integrating children with ASD into projects, we develop a sense of belonging, cooperation, socialization, integration and inclusion. Through international e-Twinning projects, we are sharing and raising awareness of autism not only in Slovakia but also abroad.
Ecosystem
Forest Pollution
Oceans Pollution
Space Pollution
Air Pollution

Yorumlar
Yorum Gönder